8 d’abr. 2009

Cap de setmana a Tarragona

Amb l'excusa del 16è Festival Internacional de Dixieland he baixat amb els meus pares per gaudir d'un cap de setmana llarg.
Tot va començar divendres per la tarda quan vàrem sortir de Castelldefels amb direcció sud, destinació "Imperial Tarraco", tot reseguint la Via Augusta.

Divendres, 3 d'abril

Saludant als grallers del monument als castells


Foto artística del meu pare:
Ull de fanal.

Preparant els estris per sopar "pazta"...


Assaborint un triangle de Focaccia


Segons el meu pare "els catalans també hem arribat a tocar la lluna"...

Dissabte, 4 d'abril


Seguint el ritme del dixie pel mercat de Torreforta amb 
The New Orleans Jump Band




Dues mirades tendres.





Una foto de família

Visitant les restes del patrimoni romà


Aquesta instantània és meva

Diumenge, 5 d'abril


Després de baixar del trenet turístic.

De visita a la casa del patrimoni cultural de la ciutat, 
una mena de local de l'Agrupació de Cultura Popular,
però amb visita guiada


A l'Ajuntament no estem sols...

...avui diumenge la tieta Sílvia ha fet escala a Tarragona
abans d'arribar a Les Coves de Vinromà.

Aquesta instantània també és meva,
i aviat veureu una foto feta per la tieta que ho confirma.
Per cert, els senyors grans de la imatge són
en Rovira i Virgili i el pare

Sóc un mestre de les fotos inclinades...


Dilluns, 6 d'abril

Parada tècnica en un mirador de les costes del Garraf,
ja estem aprop de casa nostra.