21 de jul. 2013

Acabem Juny i entrem a l'estiu amb canvi de look!!!!

Durant aquest final de juny he accedit a tallar-me els cabells i veureu doncs en mi un canvi radical en el meu look... Ho podreu comprovar entre aquesta primera imatge i les darreres d'aquest post.



Dimarts, 18 de juny, nosaltres seguim creixent i els fruits de l'hortet també... per a mostra un botó, millor un "carbassó" i un ravé.





Dijous, 20 de juny, la Teguise i jo ens quedem dormidets al sofà de casa i el papa surt a fer fotos de la lluna




Divendres, 21 de juny, jo em compro petards i per la nit anem a l'escola per fer la festa de comiat als de 6è, però acabem abans d'hora perquè el temps no ens respecta la festa i plou...




Dissabte, 22 de juny, pugem per la nit al Pla de Querol (PN Garraf) a fer fotos de la lluna plena des d'un punt elevat








Abaix em podeu veure fent fotos amb tripode i les meves instantànies




Diumenge, 23 de juny, anem a veure l'arribada de la Flama del Canigó i també a l'encesa de la foguera amb motiu dels Focs de Sant Joan. Ho organitza novament l'AE Grimpamons, que han anat amb bicis a recollir la Flama. Podeu veure un parell de fotos meves i les fotos del papa en un àlbum Picasa



Jo he anat super preparat per evitar-me possibles problemes amb el foc, com podreu comprovar en una foto; i per la nit he fet de petit chef a la cuina, doncs jo havia triat quins plats sopariem a la nit de revetlla acompanyats per la Vanessa i el Miki.










Dilluns, 24 de juny, ens aixequem una mica tard i anem a dinar a BCN, perquè per la tarda anirem al Palau de la Música Catalana per veure actuar als iaios a la coral mixte del Baix Llobregat-Anoia dels Cors de Clavé.











Dimarts, 25 de juny, he enllestit un clauer per enviar-li al besavi Andrés en el seu 80è aniversari. He fet una paleta amb el JumPingClay.



Divendres, 28 de juny, vaig a la feina del pare perquè s'estan desenvolupant uns casals matinals tecnològics i els vull veure. Per la tarda, ens quedem a la presentació dels seus projectes. Per la tarda al tornar hem passat pel Mugendo perquè avui es feia el fi de curs amb una petita festa, i m'han pintat la cara com un gosset.


1 comentari:

conchitin ha dit...

que guapo estas con el pelo corto,por cierto te e confundido con tu hermanita besitos para la family y a ver si bienes a ver a los tiets