31 de maig 2012

Caps de 7mana de maig plens d'activitats associatives

Com ja sabeu totes i tots el més de maig per als qui anem a l'escola és un mes molt complicat doncs comencen les avaluacions i això fa difícil poder atendre puntualment al bloc familiar... tot i què jo a P5 encara no m'han fet cap examen o prova, o si més no, no m'he adonat.

Igualment el mes de maig és un mes molt florit i on neixen moltes coses tan naturals com socials, doncs moltes entitats tenen aquestes dates per celebrar els seus aniversaris, com és el cas de l'ACPC i de l'AE Grimpamons.

Diumenge 13 de maig, va ser el dia triat per fer la cercavila i plantada de castelldefels del 30è aniversari de l'ACPC. Jo vaig estar fent fotos de la cercavila




Divendres 18 i dissabte 19 de maig, va ser el cap de 7mana triat per la gent de l'AE Grimpamons per celebrar el 30è aniversari de l'escoltisme a Castelldefels, i jo vaig estar participant en les activitats proposades. Podeu trobar un post resum al GrimpaBlog.

Diumenge 27 de maig, és el diumenge abans del dilluns de la segona pasqua, i és el dia triat per fer l'Aplec de Bruguers, i vaig anar des del castell de Castelldefels fins a l'ermita de Bruguers caminant amb els meus caps i companys de la unitat de Follets de l'AE Grimpamons.

Podeu veure el perfil de la ruta que hem fet al següent enllaç al bloc "De castell a castell", del Centre Excursionista Roca Negra de Castelldefels. També trobareu de la gent que ha fet la caminada i on també estaven els abuelitos i la tieta Silvia. A dalt m'esperaven els iaios amb als que he dinat i m'han baixat en cotxe a casa.