29 de març 2009

Diumenge dolç i colorit

Aquest matí després de dormir força hores hem dedicat una estoneta a fer magdalenes.

Barrejant els ingredients.


Presentant la safata abans d'entrar-la al forn.

Una safata de forn farcida de magdalenes de diferents especialitats,
sense res, amb xocolata, amb mermelada...


Una mostra de la nostra feina.
Em sap molt greu que només pogueu gaudir del sentit de la vista perquè de veritat que estan molt bones...

El meu pare s'ha afeitat i jo he aprofitat per pintar-li la cara amb el nou set de pintura per a la "face". La darrera foto la he feta jo tot sol.



2 comentaris:

sílvia ha dit...

jo espero poder gaudir d'alguna cosa més que de la vista... demà, quan vagis a l'escola me'n portes una per esmorzar, vale?? He vist una boníssima amb un rètol que diu: "tieta Sílvia"!!!

Anònim ha dit...

Jo tambe en vull!!! Feia molt que no et feia una visita al bloc i estic impresionat de tot el que fas i el que aprens, tu sol i amb els papes. Enhorabona i segueix gaudint i creixent!!!

miki