20 de maig 2008

Cap de setmana cultural, solidari i sostenible

He volgut anomenar amb aquests tres adjectius el meu darrer cap de 7mana perquè vaig fer activitats relacionades en tots tres àmbits.

D'una banda, cultural doncs els meus pares em van convidar al meu primer concert de música clàssica. Va ser a l'Auditori, dintre de la programació estable infantil, i vaig gaudir de l'espectacle "Girasons".

Una instantània durant el concert.

A l'arribar a casa,
contagiat per l'esperit musical,
vaig posar a prova la meva capacitat
per tocar els bongos...

Per cert, a la tarda del diumenge després de dinar amb els meus avis i tieta els hi vaig dedicar un concert d'home-orquestra, doncs vaig tocar alhora un pianet, un tambor, un xiulet i una guitarra petita.

Pel que fa a la solidaritat, va ser fent una petita aportació econòmica al pagar la meva entrada al cinema Metropol, de Castelldefels, per veure el documental del Miki i els seus companys rodamons després d'haver estat vuit mesos voltant pel món. Podeu trobar més informació del seu Projecte Arquímedes, punts de recolzament per a un altre món possible a la seva web www.elsrodamons.org
Per cert, no se ben bé perquè vaig anar a la seva estrena mundial, perquè ell , en canvi, estava a la "Conxinxina" quan jo vaig sortir... Perdono però no oblido (és broma).

Per últim, l'aspecte sostenibilitat el vaig treballar quan vaig estar regant les plantetes de casa els pares amb la meva regadora enlloc de fer-ho amb la manega.

Un moment "sostenible"