6 de des. 2009

Èxit total de la nostra "Hora del conte familiar"

El passat dijous, 3 de desembre, a la biblioteca de la meva escola vaig fer amb l'ajuda del meu pare l'hora del conte.

El nostre conte era una versió lliure i adaptada d'una obra d'en Tomie DePaola. El seu títol: "The Knight and the Dragon", però no us espanteu que la nostra va ser una versió en català.

Com que encara no ens han passat fotos de la nostra posada en escena no us hem poder ensenyar cap ni una de les "milers" d'imatges que tothom va fer.

No obstant, si que us podem oferir alguna de les crítiques dels espectadors (només posarem el text i mantindrem en l'anonimat els autors dels comentaris):

* Yo me lo he pasado pipa!!!!!!

* Jo vaig tenir la sort d'estar a la pre-estrena!!! Segur que ha anat molt bé!

* El cuento ha estado genial!! Formáis un gran equipo Jan y tú, gracias por hacernos pasar un rato tan agradable. Nos vemos.

* Sóc fan dels nosu "cuentacuentos", aviseu per properes performances...

També ens han dit que han sortit comentaris al Butlletí del poble i a la web de l'escola, però el potent cercador de Google no els ha trobat... potser en una propera ocasió.